Open huizen routes worden vrij vaak georganiseerd, zeker eens per twee maanden.

ERA is hiermee ooit begonnen en organiseert dit regelmatiger dan de NVM.

Er zijn ook andere makelaars die los van georgansieerde verbanden een open huis organiseren.

Dus open huizen zijn er vaak, open huizen routes ca eens per twee maanden. Grote open huizen routes twee maal of driemaal per jaar (NVM).

Toegevoegd na 24 minuten:
Op de onderstaande website worden veel open huizen aangekondigd, misschien kun je er wat mee :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

2x per jaar door de nvm. Maar volgens mij kun je ook een openhuis aanvragen, alleen geldig voor jouw woning.