Waar vind ik informatie over het liedje op https://www.philips-goldenears.com/en/challenge.html# en hoe heet het?

Zie de link in de vraag (klik daar op "original", de eerste knop in de eerste luistertest om 't te horen). Wie is de artieste, hoe heet het nummer, en/of op welk album staat het? Het nummer met de tekst "put your new shoes on, dance in time, we've got to move on, we've got to jump around". Alle info welkom, want ik kan er verder niets over vinden...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of in het Nederlands dezelfde site: https://www.philips-goldenears.com/dutch/index.html (het gaat mij om het nummer in de 1e luistertest aldaar)...
Amadea
10 jaar geleden
Voor die Engelse site moet je eerst inloggen. Hoe je de geluidsbestanden op de Nederlandse site zou kunnen horen is mij een raadsel, want het blijft maar rondjes draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inloggen? Je kan intekenen, maar dat hoeft niet (ikke niet tenminste); onder de helft van de pagina, rechts naast "APPLY THE EFFECT" klikken op de rechthoek met "Original".
Of de NLse versie, in het openingsscherm uiterst rechts op "AAN DE SLAG" klikken, en dan soortgelijk op "Origineel".
Het liedje is inderdaad een fragmentje van een dikke 10 sec dat in een continue lus wordt afgespeeld.
Misschien iets met browsercompatibiliteit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pfjoe, na veel gehannes dit fragment uit de sourcecode weten te peuteren:
https://d3t6hlkexi6nnj.cloudfront.net/training/basic/BASIC_TIMBRE_1_T_19.47.m4a
Dus: wie, wat, en/of van waar is het? BVD!

Het beste antwoord

Paradise ( female vocals) - Claude Pelouse

Toegevoegd na 11 minuten:
Album: Creative pop songs van Claude Pelouse
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Petje af; zelfs nu ik weet wie het is kan ik er niet veel info over vinden. Maar ze is het zeker, 1e track van dat album. Mijn dank en complimenten!